Wat is de moneytree?
Bij de moneytree kun je items die andere gebruikers gedoneerd hebben proberen te pakken te krijgen. Ook kun je zelf spulletjes doneren
Hoe doneer ik spulletjes?
Kies als actie bij je items "donate" of gebruik de "donate" (doneer) optie bij quick stock.
Hoe doneer ik geld?
Bij de pagina van de geldboom kun je onderaan een bedrag invullen en op "doneer" klikken. Je neopoints verdwijnen uit je zak, dus je kunt het niet doneren als het op de bank staat.
Hoe krijg ik spulletjes te pakken?
Heel simpel: klik op de spulletjes die onder het plaatje van de moneytree staan afgebeeld. Let op, je moet wel heel snel zijn, want voor je het weet is een andere gebruiker je voor!
Ik klikte op een item, maar het staat niet bij mijn inventory. Wat nu?
Je bent waarschijnlijk niet snel genoeg geweest met klikken. De gele acara heeft dan ook het bericht gegeven dat je te laat was.
Ik kreeg een geldzak, maar ik zie hem niet in mijn inventory?
Dat klopt! het plaatje van de geldzak geeft alleen maar aan dat je neopoints hebt gekregen. Deze zijn toegevoegd aan het geld dat je in je zak bij je draagt.
Worden er alleen door gebruikersspullen gedoneerd?
Nee! Heel soms kun je een SSH krijgen dat een spook een item of wat geld heeft gestolen en het heeft gedoneerd bij de geldboom. Spoken kunnen dus ook spullen doneren. Daarnaast geeft neopets zelf soms ook spullen weg. Hier zijn speciale tijden voor:
Dagelijks: Muntando Fruit - elke 10:45
Dagelijks: The Health Frog Giveaway - 6am
Maandag: Chocolate Giveaway - 5:50pm
Zondag: Balthazar's Mega Faerie Giveaway - 6-7am
De tijden zijn in NST