Hoe krijg je een winkel die goed verdient?

Winkels ads, Ruilen, Auctions, (Re)stock tips, op zoek naar een item...

Moderator: lijst

Hoe krijg je een winkel die goed verdient?

Berichtdoor BlazikenBabe » di 25 sep, 2007 15:15

Je winkel, een van de belangrijkste dingen op neopets.Ieder acount heeft wel een eigen winkeltje.Maar hoe zit dat nou precies?

Een winkel starten
Heb je nog geen winkel?Ga naar shops en dan naar your shop
Maak een winkeltje aan.Je ziet dat je winkel maar 5 items kan bevatten.
Niet zo veel dus :wink: .Ga naar maak/bewerk een Winkel.Helemaal onderaan zie je een knopje met kosten opwaarderen zorg ervoor dat je veel np bij je hebt als een meteen al een grote winkel wilt.Het opwaarderen wordt trouwens na een tijdje wel wat duurder. :(

Hoe maak in van mijn winkel een groot succes?
Ga jij wel eens naar de neopische markt?Je ziet daar grote en prachtige winkels.Met mooie en leuke items. :P Dit zijn winkels van ervaren neopets spelers die miljoenen np hebben. :o Na een tijdje goed spelen en goed restocken krijg je misschien ook wel zo'n mooie winkel.

Ja maar hoe en wat moet ik verkopen?
Hier een paar tips:
1.Verkoop geen oude laarsen en kelpen dit levert niks op!
2.Zet alleen spullen in je winkel die iets waard zijn.
3.Zet een advertentie op het prikbord
4.Fleur je winkel op met een vrolijke winkeleigenaar.
5.Maak een speciaal thema voor je winkel bijvoorbeeld een feen of darigan winkel.
En als laaste:vertel iedereen over je winkel!

Hopelijk heb je na een tijdje een super goedverdiende winkel!
O ja en als je iets zoekt:Kijk dan even in mijn winkeltje:
http://www.neopets.com/browseshop.phtml ... girl117789

Deze guide is geschreven door Blazikenbabe
Afbeelding
BlazikenBabe
SRMTHFG Member
SRMTHFG Member

Berichtdoor kakaya » wo 26 sep, 2007 10:41

Leuke guide! zeker in combinatie met de restockguide die ook ergens op het forum staat!

Dankjewel voor de moeite!
Afbeelding
kakaya
Illusen
Illusen

Berichtdoor BlazikenBabe » wo 26 sep, 2007 15:40

Misschien wel leuk voor een sticky :wink:
Afbeelding
BlazikenBabe
SRMTHFG Member
SRMTHFG Member

Berichtdoor 10daan_5_5 » do 29 nov, 2007 13:55

het is nog leuker met een achtergrond en/of plaatjes
10daan_5_5
Grey Faerie
Grey Faerie

Re: Hoe krijg je een winkel die goed verdient?

Berichtdoor Knuffelkonijntje » vr 17 okt, 2008 21:04

Ik heb ook een goede tip om beter te verkopen in je winkel: fleur het niet AL te veel op! Soms ben je op een zoektocht, of doe je een baan met je pet, en dan wil je snel zijn. Op oude(re) computers is het soms vreselijk irritant om sommige winkels te bezoeken die massa's plaatjes/effecten/muziekjes en dergelijk hebben. De pagina moet dan behoorlijk lang laden, terwijl, en dit vooral bij de jobs/banen, een paar seconden soms een behoorlijk verschil kan maken. :wink:
Knuffelkonijntje
Grey Faerie
Grey Faerie

Berichtdoor fantasygirl23 » vr 17 okt, 2008 22:05

Of als, vooral bij de markt, eerst een heel end moet scrollen omdat al die flikkerende plaatjes en andere dingen boven aan staan. Zo duurt het langer voordat je een item hebt.
Afbeelding
Afbeelding.
fantasygirl23
Light Faerie
Light Faerie

Berichtdoor crocodilesong » zo 04 jan, 2009 20:58

Handig, dit! Oh enne: als je zo'n grote mall hebt, NIET teveel van die plaatjes waarop je kan klikken enzo, das heel vervelend...
ll call me JADE ll
--
i lovee..liane, devy, mandy, alise, irene & heidi <3'.
crocodilesong
Grey Faerie
Grey Faerie

Berichtdoor Eschla » zo 04 jan, 2009 22:45

Dat van die plaatjes schreef fantasygirl ook al :wink:
Afbeelding

Wees jezelf er zijn al genoeg anderen.

Behandel een ander, zoals je zelf behandeld wil worden.
Eschla
Il divo fan
Il divo fan

Berichtdoor marita_amore » za 19 dec, 2009 16:53

Goede tips! Zo weet iedereen tenminste hoe hij een mooi en goed verkopent winkeltje krijgt.
Merry christmas and a happy new year! :santa:

Vrolijk kerstfeest en een gelukkig nieuwjaar! :santa:
marita_amore
Grey Faerie
Grey Faerie

Berichtdoor jeantine » wo 23 dec, 2009 20:49

Ik ga nu beginnen met restocken maar daarvoor deed ik het haast alleen met spullen die ik (gratis) kreeg, zoals codestenen en feeen in een fles. Ik heb alleen geen geduld :roll: dan verkoopt het niet en dan maak ik het heel vaak weer goedkoper en goedkoper en dan maak ik er eigenlijk al haast geen winst meer aan :P
xx Jeantine :P
jeantine
Newbie Faerie
Newbie Faerie

Berichtdoor unusualkiss » za 20 maart, 2010 15:48

Ik ben al even niet op neopets geweest maar deze truuc werkte het beste voor mij. mijn winkel kon al snel 300 items houden en zat soms vol.

Wat ik deed, spullen die vaak worden verkocht bij de algemene voedselwinkel opschrijven in een schriftje. Deze spullen moet je wel kunnen verkopen met 200 np of meer winst. Het kost even tijd om bij de winkelwizard op te zoeken hoe duur alles is maar het is de neopunten waard die je kan verdienen.
Dus nu heb je een schriftje met daar in items die je voor meer dan 200 neopunten boven de voedselwinkelprijs kan verkopen. Je schrijft in het schriftje achter het item een prijs om het item te verkopen in je winkel(net ietsjes lager dan de gemidelde laagste prijs die je bij shopwiz vindt). Ik heb op dit moment iets van 30 verschillende items in mijn schriftje die goed verkopen. Het item dat het beste verkoopt boven op en het item dat het minst goed verkoopt van mijn lijstje onderaan, mooi op volgorde, want nu begint het.
Je neopetst gewoon, doet wat je leuk vind maar houd een tapblad of pagina aan met de algemene voedselwinkel van neopia, die refresht je elke 1 a 2 minuten 1 keertje. Tot de winkel een item uit je lijstje heeft. Koop van dit items zo veel mogelijk zo snel mogelijk. als het item 579 kost doe je 555 dat typt snel en je kan dus meer kopen binnen de tijd. en dus NIET eerst 1 bieden dan 10 dan 100 dan 200 dan 400. Dat duurt te lang.
Dan stop je ze in je winkel. Het kost minder tijd om je items te prijssen, als je in plaats van heel veel verschillende items 1 of 2 te hebben, gewoon van een paar heel veel hebt.
Als de voesdel winkel meerdere items uit je schriftje heeft ga je eerst voor het item dat het meest bovenaan je schrift staat. (daarom hebben we het gesorteerd)
Als je winkel vol is moet je gewoon van een item die je in je in je winkel hebt meerdere kopen als ze er zijn en in je kluis stoppen. op een gegeven moment kun je bij elk verkocht product een nieuw bijvullen.

Veel succes.
unusualkiss
Newbie Faerie
Newbie Faerie

Keer terug naar Shops, Trading, Gallery, Auctions en Stocks